انتشار سومین شماره نشریه مراقبت
انتشار سومین شماره نشریه مراقبت
نوشته شده توسط دکتر محمد حسن ربیعی در ساعت 8:34

سومین شماره نشریه مراقبت (نشریه مشترک انجمن علمی دانشجویی اپیدمیولوژی دانشگاه تهران و دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی سازمان دامپزشکی کشور) منتشر گردید.
لطفاً برای دریافت این شماره نشریه اینجا کلیک کنید.



نظرات شما عزیزان:

محمد حسن
ساعت19:06---10 مهر 1392
سلام. من دانشجوی دکتری دامپزشکی ترم 12 می باشم. علاقه بسیار شدیدی به اپیدمیولوژی دارم. دانشگاه استاد اپیدمیولوژی ندارد و حتی به من اجازه نداد واحد پایان نامه را با یکی از اساتید اپیدمیولوژی دانشگاه دیگری بردارم. من هم به خاطر ضعف اساتید دانشگاه در بخش اپیدمیولوژی خودم پروپوزال را نوشتم. و به سختی تصویب کردم. ولی نمی دانم که کاری که می خواهم انجام بدهم کار درستی است یا نه؟ خواهش می کنم به من کمک کنید. در دانشگاه هیچ فردی نمی تواند به من کمک کند. هیچ کسی متوجه نمی شود من چرا می خواهم اپیدمیولوژی کار کنم. خواهش می کنم به من کمک کنید. موضوع پایان نامه من: بررسی اپیدمیولوژی مولکولی کریپتوسپوریدیوزیس در گوسفندان شهر ساوه

بهداشت عمومی
ساعت18:27---11 شهريور 1392
سلام دوست عزیز

خوشحالم از آشنایی با وبلاگ شما

من دانشجوی کارشناسی بهداشت عمومی هستم

و سال آینده قصد شرکت در آزموت ارشد اپیمیولوژی رو دارم

واقعا ممنون میشم اگه من رو از راهنمائیهاتون بی بهره نذارید

در قدم اول دوست دارم نحوه برنامه ریزی و مطالعه شما رو در یکسال قبل از کنکور بپرسم

خیلی ممنون
پاسخ: سلام دوست عزیز خیلی خوشحال شدیم که وبلاگ ما نظر شما رو جلب کرده. امیدواریم که در کنکور کارشناسی ارشد پیش رو بهترین نتیجه رو کسب کنید. راستش ما کنکور کارشناسی ارشد ندادیم و مقطع PhD رو با مدرک دکتری حرفه ای شرکت کردیم. در هر حال برنامه ریزی برای مطالعه کاملاً فردیه و بسته به سطح توقع، معلومات و یادگیری هر فرد می تونه بسیار متفاوت باشه. خود شما میتونی بهترین مشاور برای خودت باشی؛ چون که بهترین شناخت رو از خودت داری. فقط بدون به دست آوردن هر چیزی با انگیزه قوی، تلاش، پشتکار و توکل بر خدا ممکنه. ما همگی برات آرزوی موفقیت و بهروزی می کنیم. با احترام: انجمن علمی دانشجویی اپیدمیولوژی دانشگاه تهران


admin ahoo
ساعت23:58---9 شهريور 1392
سلام و درود بر شما
غرض از مزاحمت خدمت رسیدم عرض کنم به همت چند دکتر دامپزشک و بنده مهندس کامپیوتر وبلاگ کلینیک آهو آغاز به کار کرده است برای در اند اختن طرحی نو و خدمت رسانی به حیوانات نیاز مند
بی صبرانه منتظر حضور گرم و نظر سبز شما هستیم
باشد سر آغازی برای همکاریهای مداوم و مستدام
ممنون.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: اخبار انجمن، نشریه مراقبت، ،
:: برچسب‌ها: نشریه مراقبت, انجمن اپیدمیولوژی, سازمان دامپزشکی,