«اپیدمیولوژی بیماری‌های شایع ایران»- ج3
«اپیدمیولوژی بیماری‌های شایع ایران»- ج3
نوشته شده توسط دکتر محمد حسن ربیعی در ساعت 18:23

جلد سوم کتاب مرجع اپیدمیولوژی بیماری‌های شایع ایران (سرطان‌ها)، به‌عنوان مرجع رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر شد. در فصول 12 گانه این کتاب، پس از ذکر مقدمه‌ای بر اپیدمیولوژی سرطان‌ها، به سرطان‌های پستان، دهانه‌ی رحم، مری، معده، کولون و رکتوم، کبد، مثانه، پروستات، ریه، لنفاوی، و دهان پرداخته شده است.

14 نویسنده در نگارش این کتاب نقش داشته‌اند. این کتاب به سرپرستی دکتر پروین یاوری، استاد اپیدمیولوژی گروه بهداشت و پزشکی اجتماعی دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تدوین شده است. ویراستاری کتاب نیز بر عهده‌ی دو تن از دامپزشکان اپیدمیولوژیست دکتر حسام‌الدین اکبرین و دکتر حمید شریفی بوده است. این کتاب در 165 صفحه توسط انتشارات گپ منتشر شده است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی کتاب می‌توانند به لینک زیر مراجعه نمایند.

http://www.gapnashr.com

 



نظرات شما عزیزان:

ss
ساعت15:32---19 شهريور 1393
با سلام
انصافا جلد سوم واقعا ضعیف نوشته شده فوق العاده ضعیف. انتظار نداشتیم پس از ضعیف بودن جلد دوم جلد سوم نیز ضعیف تر باشد! واقعا مایه تاسف است این همه انرژی گذاشته شده در مسیری که نتیجه اش هیچ باشد.
متاسفم برای تمام اساتید اپیدمیولوژی که هیچ وقت روحیه کار تیمی را نداشته اند و همیشه در حال جنگ و خونخواری هم بوده اند. متاسفم
پاسخ: از ثبت نظرتان ممنون.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: مقالات علمی اعضا، ،
:: برچسب‌ها: اپیدمیولوژی, بیماری های شایع, ایران,